باورهای مای دیتا

ما باورهایی داریم که طبق ایمان به آنها در شرکت فعالیت می کنیم، باورهایی نه صرافاً از جنس شعار.

باورهایی که با اعتقاد و عمل به آنها در فرهنگ مای دیتا، مسیر را گم نمی کنیم.

همه اینها در قالب عبارات و طرح های خلاقانه در جای جای شرکت نصب شده تا همواره به خودمان یادآوری شود که،

چرا زندگی می‌کنیم!

چرا کار می کنیم!

و قرار است به کجا برسیم.

ما باید به یاد داشته باشیم که کار فقط برای کسب پول نیست…

هرگاه قصد تولید و توسعه محصولی را داشته باشیم، خود را جای مشتری می گذاریم، مشتری از محصول چه توقعی دارد؟ چه مشکلی را می‌خواهد برطرف کند؟ میدانیم که مشتری از یک محصول ضعیف، گران، ناامن و ناقص ناراضی می شود، پس هدف فقط فروش نیست، هدف اصلی رضایت کامل مشتری است.

ما می دانیم که موفقیت یک شبه بدست نمی آید، تولید علم و فروش آن تلاش شبانه روزی می خواهد، دفاع از ایده ها و به سرانجام رساندن آنها هزینه بر است، در کسب و کار مشکلات زیادی وجود دارد ولی تلاش ما، غلبه بر سختی های موجود است.

معتقدیم کسی که علم و دانش بیشتری دارد قدرتمندتر است، قدرت انسان، در عقل و فکر اوست، همواره سعی می کنیم برای پیشرفت و افزودن قدرت خود، علم خود را افزایش دهیم.

این شعاری است که از کودکی یاد گرفته ایم، باوری که هر ایرانی باید به آن معتقد باشد، در دوران تاریخ ایران، اثبات کرده ایم که هر کجا به دانایی خود افزوده ایم و آن دانایی را بکار بسته ایم در انجام اهداف کوچک و بزرگ توانا شده ایم.

دانایی پایه اصلی توانایی است.

برای ایجاد محصولی خلاقانه، باید بزرگ و جامع فکر کرد، مسئله را از نقاط مختلف بازنگری و خارج از حصارهایی که موجود است، به مشکل نگاه کرد، در این نوع نگاه می توان محصولاتی با جذابیت و جدید تولید کرد.

به این واقعیت پی برده ایم که زندگی فقط کار نیست، باید تفریح داشت، باید استراحت داشت، تجدید قوا لازمه تداوم موفقیت است. بهترین استراحت، بازی گروهی است.

برای ایجاد گروهی قوی، باید روحیه ای شاد و عالی داشت، ما در جاهای مختلف شرکت به خودمان یادآوری کرده ایم که لبخند بزنیم، یک لبخند ساده کلید باز کردن قفل قلب هاست.

برنامه نویسان عاشق این بخش از شرکت هستند، نوشتن کد خوب، یک کامپیوتر میخواهد و یک فنجون قهوه، نه ؟ 😊

ما آینده را از روی پدیده هایی که خلق می کنیم، می سازیم، معتقدیم آینده وقتی روشن است که هم اکنون آن را دریابیم، تولیدات ما همواره یک قدم از نیازهای مشتری جلوتر خواهد بود، مشتری ها نیاز به محصولاتی دارند که تا سالها جوابگوی نیازشان باشند. آینده عالی در دست خود ماست.

ما ایمان داریم، رسیدن به هر هدفی قابل انجام است، فقط کافی است هدف را مشخص کرده، و برای رسیدن به آن سه گام برداشت، اول تلاش، دوم تلاش و سوم تلاش

همه چیز به دست پروردگار هستی رقم می خورد، رزق و روزی دست اوست، پروردگار به ما توانایی، عقل و اختیار داده است که در محدوده ای که خودش مشخص کرده تلاش کنیم، مشتری را راضی نگه داریم تا او نیز راضی شود و به روزی ما، وسعت دهد.

ما باید هر روز پیشرفتی داشته باشیم، هر روز قبل از خروج از شرکت، از خود می پرسیم امروز چه پیشرفتی داشتی؟ با روز قبل متفاوت بودی؟ خدا به ما قوت بیشتر بدهد تا فردا بهتر باشیم.